?

Log in

COOKIES! [entries|archive|friends|userinfo]
c0okies

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

MSI IS SEX, and you are a maggot [Jul. 7th, 2004|09:33 pm]
c0okies
urbanyeti
[mood |VIOLENT]
[music |dont fuck with me, biatch]

JOIN THE bitchiz community! Jimmy Urine owns you and your children!

http://www.livejournal.com/~bitchiz

what are you waiting for, nancy?!

GO..

no, you seem to mistake my wifebeating gestures for a kind hello.

...

yeah, I don't really know any other communities to advertise in .. X_x
linkpost comment

Soon enough... [May. 11th, 2004|07:22 pm]
c0okies
blurringshadow
[mood |happyhappy]

...I will get my camera developed. And then we'll have so many pictures, we won't know what to do with ourselves XD

Damn my procrastination.

Eh, anyways, cookies rock my socks. 'Nuff said XD
link1 comment|post comment

question.. [Apr. 23rd, 2004|09:13 am]
c0okies
trees_are_great
[mood |sleepysleepy]
[music |it's 9:10 in the mornin: i don't think my ears are awake yet]

wat the heck is DDR??????????????????
link2 comments|post comment

Fav cookie? [Apr. 22nd, 2004|10:09 pm]
c0okies

forestjade
[mood |mischievousmischievous]
[music |"Love Song On the Radio" - Johnny Hi-Fi]

Well, in reference to that last comment, I would post more often, but I haven't had a cookie in mad long... :/

What's everybody's favorite kind of cookie though?
link4 comments|post comment

hmm [Apr. 21st, 2004|10:01 am]
c0okies
trees_are_great
[mood |weirdweird]
[music |three days grace "i hate everything about you"]

so nobody actually writes in this eh... kinda of a waste...
linkpost comment

umm [Apr. 19th, 2004|09:37 pm]
c0okies
trees_are_great
[mood |hothot]
[music |ehh no music right now...]

so yall seem to know.. how in the heck do you post pictures.. i get that you have to upload them to a separate website or something... but how? and do you recommend any um servers? yeah i'm completely illiterate with the livejournal options and wut not...

if you can help me... THANKS A BUNCH!!
link2 comments|post comment

bored moham = [Mar. 1st, 2004|09:15 pm]
c0okies

trff_birdman
[mood |indescribableRoar?!]
[music |Winamp on random: Dane Cook - Monopoloy]



lolz, thank god for bored ppl, means more cookie pics to post!
link2 comments|post comment

cookies in skooL! [Feb. 29th, 2004|05:28 pm]
c0okies

trff_birdman
[mood |ditzywtf does ditzy mean?]

behold the wonderful feast!


wudn't be a feast if i didnt share!


moham is a cool guy!
link1 comment|post comment

c0okies!!! [Feb. 26th, 2004|10:11 pm]
c0okies

loxiassonex
[mood |energeticenergetic]
[music |"C is for cookie" by Cookie Monster!!!]

Got sum cookie pics Heeyarre!!

I wonder what an Uh-Oh Oreo would taste like right now... Oh wait... I have one... Stupid me...


Want one??? They're good I SWEAR!!!


Yo Chocolate filling kicks AYASS!


MMM good.....


The only remaining Uh-Oh Oreo in my posession! Must treasure it!!!


Nvm I got a backup plan ;-D
link1 comment|post comment

FRESH BAKED COOKIES!!!!!!!! [Feb. 25th, 2004|11:02 pm]
c0okies

trff_birdman
[mood |crazyCOOKIEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS]


O SHIT THE FRESHNESS!


OH EM GEE THE COOKINESS


mmmmm....


cookies make me crayz...


no cookies= sad alberto =(


but.....

Werd.
link3 comments|post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]